16 Iulie, 2020 – Pielești, România – În condițiile noii realități impuse de epidemia de COVID-19 care limitează deplasările personalului, dar mai ales în scopul reducerii timpilor de imobilizare a echipamentelor și al reducerii costurilor de exploatare, Polisea oferă clienților săi un nou serviciu, și anume suportul tehnic la distanță în tehnologia realității augmentate.
Practic, un tehnician al beneficiarului pregătit anterior de către specialiștii noștri și dotat cu un telefon mobil care rulează sistemul de operare iOS sau Android sau cu ochelari speciali va putea să efectueze ghidat de la distanță operații de diagnoză și chiar reparații ale echipamentelor defecte. Imaginea captată de către telefonul mobil sau ochelari este transmisă pe consola expertului Polisea care are posibilitatea să indice cu precizie și direct pe imagine tehnicianului aflat în fabrică locurile unde acesta trebuie să intervină, ghidându-l cu săgeți indicatoare sau încercuind zonele de interes, totul însoțit de comentarii scrise sau prin voce.
Cei interesați de acest serviciu pot solicita amănunte tehnice și comerciale contactând personalul nostru de service sau trimițând un email pe adresa [email protected].