IT & Comunicații
În domeniul tehnologiei informației, comunicației de date și soluțiilor bazate pe cloud Polisea a fost implicată în calitate de contractor direct sau de subcontractant în implementarea unor proiecte de anvergură naţională sau locală pe o arie reprezentând atât judeţul de reşedinţă, Dolj, cât şi întreaga zonă Oltenia: Olt, Gorj, Mehedinţi și Vâlcea. Polisea este partener Microsoft pentru promovarea serviciilor cloud Microsoft365 și Azure.
Ce este Microsoft 365?
Microsoft365 este un serviciu cu abonament bazat pe cloud, care reunește cele mai bune instrumente pentru modul în care oamenii lucrează astăzi. Combinând aplicațiile cele mai bune din clasa lor, precum Excel, Word și Outlook, cu servicii puternice în cloud, precum OneDrive și Microsoft Teams, Microsoft365 permite oricui să creeze și să partajeze oriunde, pe orice dispozitiv.
• Siguranță și disponibilitate maxime a datelor;
• Accesul utilizatorilor de pe până la 5 dispozitive diferite folosind aceeași licență;
• Administrare ușoară prin interfață tip browser;
• Accesul la instrumente moderne de lucru în echipă (calendare, task-uri, contacte comune, site-uri de echipă și site public), acces în zone de stocare comună (tip cloud) a fișierelor de date cu posibilitatea de creare/editare prin browser sau suită Office instalată pe stațiile client;
• Plan de abonare flexibil funcție de necesități.


Cloud Computing
• Conceptul de Cloud Computing (în traducere ad-literam „calculare în nor”, concret „calcul în Internet”) este relativ nou în informatică şi se referă la utilizarea de memorie și capacități de stocare, servere partajate și interconectate prin intermediul internetului, fără ca utilizatorul să aibă nevoie să cunoască amplasarea sau configuraţia fizică a sistemelor care furnizează aceste servicii.
• Puterea Cloud Computing-ului este aceea că beneficiați din prima de serviciul final, fără a întreprinde multe alte acțiuni pentru a ajunge la finalitatea dorită.
Servicii cloud Microsoft Azure
Azure este un set de servicii pe care Microsoft le pune la dispoziția clienților săi pentru a ajuta companiile să facă față mai ușor noilor provocări în domeniul infrastructurii informatice. Azure eliberează clienții de nevoia investițiilor în infrastructura hardware, reduce semnificativ costurile de întreținere și administrare a acesteia și dă libertatea de a migra sau implementa aplicațiile specifice cu costuri minime, la un nivel de siguranță și securitate a datelor superior. Scalabilitatea serviciilor, funcție de nevoile de la un moment dat, optimizează costurile pentru că nu mai este necesară putere de calcul care să acopere vârfurile ocazionale, ci la nevoie, în orice moment, puterea de caclul exprimată în procesoare, memorie de lucru sau de stocare poate fi adaptată, urmând să se revină la valorile de bază, și implicit la costuri reduse, când aceasta revine la normal. De la mașini virtuale, la software ca serviciu (Software-as-a-Service SaaS), infrastructură ca serviciu (IaaS) sau plaftforme de lucru (PaaS) plătite sub formă de servicii cu abonament sunt câteva dintre lucrurile puse la dispoziție. Iar noi vă ajutăm să le puneți în practică.

Servicii IT și cablare structurată
Asigurăm servicii de instalare, administrare și configurare echipamente de tehnică de calcul (PC-uri, server, routere etc.), precum și instalare de cablare structurată pentru date și voce.

- Proiectare și implementare rețele de cablare structurată
- Rețele de date Cat 5E, Cat 6, Cat 6A
- Cablare Ethernet, cablu Coaxial, VoIP
- Rețele și camere video Fără Fir (Wireless)
- Rețele de curenți slabi
- Rețele sisteme de securitate și supraveghere Audio/Video
- Surse de alimentare neîntreruptibilă (UPS)
- Rețea de telefonie internă (analogic/digital)
- Dulapuri rack și panouri intermediare (Patch Panel)
Sistemul de telefonie VoIP 3CX
Sistemul de telefonie VoIP se compune dintr-o soluție software care rulează sub Windows oferită de către 3CX împreună cu echipamente hardware CISCO (routere, gateway, telefoane IP) și programe care emulează telefoanele pe PC-uri sau smartphone-uri și permite la noul sistem de telefonie internă VoIP care înlocuiește centralele analogice învechite de tip PBX cu soluția modernă de transmitere a vocii prin intermediul rețelei de date.


De ce 3CX? Beneficii.
• Costuri inferioare centralelor analogice PBX la opțiuni similare;
• Administrare simplă sub Windows accesibilă chiar utilizatorilor neexperimentați;
• Număr de extensii (interioare/exterioare) nelimitat, licențierea făcându-se funcție de numărul maxim de apeluri simultane;
• Asistentă digitală și meniuri vocale;
• Cozi de așteptare pentru apeluri exterioare (call-center);
• Elimină necesitatea cablării separate pentru voce, sistemul funcționând pe o rețea nouă sau existentă dedicată exclusiv datelor;
• Integrarea căsuței vocale cu mesageria electronică e-mail;
• Funcții de redirecționare a apelurilor interne inclusiv către telefoane mobile inteligente permițând inițierea/primirea apelurilor de către utilizatori practic indiferent de locul unde se află (în firmă, acasă, în deplasare, etc.);
• Conectarea mai multor sedii prin rețeaua internet, asigurând comunicațiile de voce inter-sedii gratuit;
• Rutarea convorbirilor externe pe canale de internet la costuri neglijabile sau chiar fără.